Tuesday, June 16, 2009

Suprise Celebration

Ummi, abah and my sis asked me to went out for a dinner.
What dinner?
Abah said "Dinner biasa saja. Ummi malas masak."
Then i said "OK".

Petang tu aku tertido. Stupidos my sis, jam 8 baru kejut. Aku ingat da terlambat. Tapi rupanya dorang pon x siap lg.
Biasenya kalo aku lambat, sama ada abah akan tinggal aku sorang kat umah ataw die direct cancel the dinner huhu.

Dalam jam 9 baru gerak ke sana. Di sanalah bermula segalanya ;] . Then abah pon bagitaw, tonite is our special dinner which is to celebrate my sweet little daugther's birthday.
Oh my my...mcm mana aku leh tataw ! huhu


Welcome

8 persons with 6 dishes

Wif Abah n Ummi

Wif my uncle, auntie n my permata hati

Me and my sis

Sebelum pulang

Thanks abah for a wonderful dinner. I LOVE YOU !
Akak cakap, "sorry dik, xsempat mahu beli kek. Tahun ni besday ko xde kek ".
Nvm la sis. Aku x kesah yang penting birthday celebration on 6 Nov nnt pon xda kek hahaha.

No comments:

Post a Comment