Friday, June 19, 2009

Ferragamore


Dem, i'm so sick of Ferragamore's Perfumes. Arghh !!
Terutamanya yg ni :
Dengan yang ni :

Aura wangiannye FUH ! , xpernah aku hidu pade perfumes lain, lain dari yg len dan telah berjaya memikat hati dan kalbu aku hehe.
The INCANTO types tu bawu die agak menyakitkan hidung aku.. Bagi yg mempunyai citarasa yang agak tinggi terhadap bunga-bungaan, maybe ia agak wangi. Tapi bgi aku, bawunya x ubah mcm kemenyan keke.

I'm dreamming both of that perfumes T_T
I asked my sis before to buy it for me. But, she said "Babe, it's too expensive.Sorry i can't. Have u dreammin of another one?" .
Then, she only bought Flower by Kenzo's Perfume for me sebagai ganti -.-" .

Then skrg akak cakap, "Belilah pakai duit gajimu itu".
NO ! xde dalam plan. So, xleh beli lagi. Nvm la.
Biarlah ia muncul menari2 dalam mimpi ku dulu sblm ku berjaya membelinya :P
Mari tidur ! Mimpi 'F' for Ferragamore hehe .

2 comments:

  1. abcdefgh
    test test..
    Sumone said to me that she can't use the comment box ..

    ReplyDelete