Monday, June 22, 2009

End of ~ Sekadar Di Pinggiran ~

Dengan wujudnya blog tempat aku menulis ini,
maka berakhir lah sebuah kisah ~ Sekadar Di Pinggiran ~..
Sebab tu aku namekan ini ~ The New Chapter ~..
Maknenya, semuanya akan berwajah baru bagi aku..
Siapa aku?
Aku adalah aku dan aku tetap aku.
Tapi aku bukan lagi aku yg dulu,
yang mudah di tindas, yang mudah dipermainkan
dan diperkotakatikkan sana sini.

Mahu tahukah kamu kisah di sebalik ~ Sekadar Di Pinggiran ~?
Kisahnya agak rumit.
Sukar dan payah untuk di terjemahkan.
Sulit untuk di mengertikan.
Hanya yang mengerti bisa mengetahui
dan hanya yang mengetahui bisa memahami kesulitan yang di alami.
Mungkinkah juga krn dilanda masalah
yang lebih kurang sama.
Biarlah ia hanya menjadi tatapan
kpd yg pernah melewatinya suatu ketika dulu.

Note : Untuk yang tidak mengetahui, ~ Sekadar Di Pinggiran ~ tu merupakan title Blog aku di satu forum. Dan ia berkenaan luahan perasaan melalui sisipan madah ;] . Sekian time kaceh .

No comments:

Post a Comment