Thursday, December 15, 2011

Back HOME ~

Mari lah mari ~
Kite balik Kelantan ~
weehhheeee ~

Hari semakin hampir..
Kandungan semakin sarat..
Berjalan pon terase letih..
Hari2 kaki krem..
Sekarang, tibelah masenye utk pulang beristirehat di kampungku nan tercinte sambil menunggu hari kelahiran anakku yg bakal menjelma..

Hari ni bertolak pulang ke kampung bersama ummi, abah & my hubby ~
Hubby amik cuti..
Nak hantar kami balik katenye..
Sebab die takot abah cannot drive alone since aku dilarang keras utk bawak kete..
Jadi xdelah org yg die nak bergilir2 kan..
Kesian juga..
Kang tertido sambil bawak kete, naye je ~

*Happy happy*
Jd teruja lah pulak sbb dh lame xbalik kg kan.. (pdhal dah boring duk kL)
Ekceli aku sbnrnye xkesah sgt nak deliver baby kat mane..
KL pon boleh, Kelantan pon boleh..
Tapi kalo seboleh bolehnya aku nak kat kelantan..
Senang sikit nak uruskan segala urusan..
Disamping tu nak jugak ank aku menjadi org kelahiran Kelantan kan..
Takut juga kalo2 terdengar suami aku ckp nak anak die kelahiran Sabah hehe..
Bukan ape, aku ni jenis manje (maklum la anak bongsu)..
Takut pule termenyusahkan keluarga mertua..

Balik nnt nak pegi checkup baby lagi..
Semoga baby mama sihat didlm sana :)


No comments:

Post a Comment