Thursday, December 17, 2009

Ape maw buat?

Sungguh bosan di kampung..
tataw ape maw buat..
makan tido makan tido..
24hours dalam umah..

I've been suffering sakit pinggang for several months..
Ummi asked someone about me..
ade yang kate peringkat awal batu karang..
ade jugak yang kate bahaya..
ada jugak yang kate tak..
dan ade jugak yang ckp tu mungkin kesan effect aku jatuh..
pernah ke aku jatuh?
lupe dah..
aku kerahkan balik ingatan ku..
rupenya aku penah jatuh dulu..time keje kat McD..
jatuh terlentang siap terhantuk kepala lagi kat lantai..
cantik punye stun aku buat..wuwu..
kemudian aku di suruh berpantang demi menjaga kesihatan ku..
derita sekali lagi aku ketika itu.
derita nikmat makanan..
Sume mkanan aku x dibenarkan makan kecuali nasi berlaukkan ikan..
udang?daging?sotong?seafood yang len?
NO
buah2an lak..yang sejuk sume xleh mkn..
anggur?pisang?apple?
NO
sedihnya aku smpai x lalu nak mkn..
16 biji ubat sehari aku telan..
8 pagi dan 8 malam..
penah skali smpai aku give up..
penah sampai aku terpikir, kalau mati pon xpe kot..
tapi,
krn 'dia' aku teruskan jua.

Terima Kasih untuk 'dia'

No comments:

Post a Comment