Tuesday, November 16, 2010

What? 3 months?

Salam.
wah sudah lame x update blog ni.
bersarang labah-labah sane sini.
sarang labah-labah pon xde smpai mcm ni huhu..

Cuti oh cuti.
kenape la lame sgt.
aku dah bosan teramat di sini.
hari tu, agak terkejut gak la sbb cuti 3 bulan.
biasenye ktorg cuti 2-3 weeks saje.
sekali igt, mcm best pulak.
skali lagi igt, arghhh bosan -.-

My LOVE did call me and told a bad news in this early morning.
sepupu dorg x-cident. now at hospital.
die xbtaw dgn jelas pon, laju pulak tu cakap.
dah la aku tgh mamai. agak BONGOK di situ ! huhu
sib bek aku cepat pickup.
yang aku igt, die suh aku btaw mak die.

Nak cakap ape lg?

Aku agak busy skrg.
pegi sane, pegi sini.
buat itu, buat ini.
tapi aku sndr pon pelik.
ape yg aku buat? smpai arini xnmpk hasil.
kemana pergi nye hasil aku tu? huhu..

Watever it is, i did counting MY DAYS :)

No comments:

Post a Comment